En lejeaftale er et alternativ til at købe. Det er muligt, at leje en Mobilscooter for en fast, månedlig pris med fuld service.
Kort sagt: Bare kør. Vi klarer resten.
Min.lejeperiode 6 mdr.
(kr. 11.445,- inkl. moms – ekskl. oprettelse, klargøring og fragt)
Oprettelse af lejeaftale og klargøring = kr. 993,-
Fragt = kr. 300,-
Min.pris for 6 mdr. lejeaftale = kr. 11.445,-
(Kr. 1.907,- pr. md)
Første betaling indeholder oprettelse, klargøring og fragt, samt første måneds leje = kr 3.200,-, som betales inden levering.
Ved køb af ny Mobilscooter efter en lejeperiode, vil 50% af den betalte leje blive fratrukket prisen.
Basis lejeaftale indeholder:
- El-scooter – Movinglife ATTO
- Oplader og batteri
- Fuld service ved evt. nedbrud
Abonnement:
Abonnementet inkluderer en køreklar el-scooter med oplader og standardtilbehør. Abonnementet betales pr. løbende måned i lejeperioden.
Minimumperiode:
Med mindre andet er angivet, udgør abonnementsperioden som minimum seks måneder, men du kan naturligvis leje el-scooteren lige så længe, du ønsker det.
Dit abonnement træder i kraft den dag, du modtager din Mobilscooter.
Egen forsikring:
I tilfælde af skade/tyveri er det dig/dit forsikringsselskab, der er erstatningspligtig. Er du i tvivl om, hvad din forsikring dækker, kan du forhøre dig hos dit forsikringsselskab.
Reparation:
Skulle der ske nedbrud på Mobilscooteren er du sikret, at vi kommer og reparerer den eller du får en erstatning, inden for kun få dage.
Vi reparerer din Mobilscooter, hvis den går i stykker. Vi reparerer den, så vidt det er muligt, på stedet. Ellers tager vi den med på værksted og leverer den tilbage til dig efter endt reparation indenfor få dage. Er det ikke muligt, at reparere scooteren indenfor få dage, vil du få stillet en tilsvarende model til rådighed.
Misligholdelse af el-scooteren og/eller dit abonnement
Som kunde er du erstatningspligtig ift. misligholdelse af el-scooteren, der medfører reparationer eller at el-scooteren må skrottes helt. Du er som kunde også forpligtet til ikke at misligholde dit abonnement.
Misligholdelse af dit abonnement kan for eksempel være, hvis du ikke betaler dit abonnement. Det kan også være, hvis vi kan bevise, at du har givet os forkerte oplysninger eller du ikke har givet os oplysninger om dit helbred, som er relevante for dit abonnement. Misligholder du dit abonnement, har vi mulighed for at ophæve dit abonnement